خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی

گلبال تندیس با پوشش صد در صدی پروازهای داخلی ایران با ایرلاین های مختلف، شما را بیش از هر وب‌سایت و آژانس دیگری برای رزرو بلیط هواپیما به مقاصد داخلی یاری می‌کند. برای خرید پروازهای داخلی مثلا خرید بلیط کیش کافی است پس از ورود به وب‌سایت گلبال تندیس، وارد صفحه جستجوی پرواز شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. به این ترتیب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با تنوع گسترده ای از پروازهای داخلی به مقصد کیش مواجه می‌شوید. تنها با چند کلیک ساده، خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی به تمام مقاصد ایران را از میان انواع بلیط سیستمی، بلیط چارتر و لحظه آخری در سایت گلبال تندیس انجام دهید. از بلیط مشهد گرفته تا کیش، تبریز و …، کافی است به صورت اینترنتی بلیط های داخلی موجود که توسط ایرلاین‌های مختلف مانند ایران ایر، ایران ایر تور، ماهان ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی تابان، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی آتا و … انجام می‌شوند را در گلبال تندیس جستجو کنید. در این صورت می‌توانید به راحتی به این نکته پی ببرید که چه ایرلاین‌هایی با چه قیمتی و در چه ساعاتی می‌توانند شما را به مقصدتان برسانند. با توجه به تنوع گسترده پروازها و همچنین درج کامل اطلاعات و نرخ پرواز، این امکان فراهم شده تا با مقایسه قیمت‌ها، همواره ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را از گلبال تندیس خریداری کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی

در سایت خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل گلبال تندیس تنها با چند کلیک می‌توانید برای سفرهای خارجی خود بلیط پرواز به مقصد تمام شهرهای دنیا را از بیش از 900 ایرلاین خریداری کنید و هزینه آن را حتی از خارج از کشور، با کارت شتاب و به صورت ریالی بپردازید. فرقی نمی‌کند مقصدتان کجا باشد، اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا، آمریکا، کانادا یا سایر کشورهای خارجی با بهترین قیمت هستید، دیگر دغدغه‌ای ندارید. آبنوس گشت تهران امکان خرید ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی در سراسر دنیا را برای شما فراهم می‌کند.
بلیط پرواز خارجی را در سایت خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل گلبال تندیس در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و به صورت آنلاین انجام دهید. سیستم رزرواسیون آنلاین گلبال تندیس به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما را در معتبرترین ایرلاین ها با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی از میان انواع بلیط سیستمی، بلیط چارتر و لحظه آخری در این سایت وجود دارد.
در حال حاضر، گلبال تندیس امکان خرید بلیط ایران ایر، بلیط هواپیمایی ماهان و دیگر ایرلاین های ایرانی و همچنین ایرلاین های خارجی از جمله امارات، ترکیش، لوفتهانزا، بریتیش ایرویز، ایرفرانس، کی ال ام، الاتحاد، اطلس گلوبال، هواپیمایی آذربایجان، فلای دبی، اتریش ایرلاین، ایرفرانس، قطر ایرویز، کویت ایرویز، پگاسوس ایرلاین، آذربایجان ایرلاین، اکراین اینترنشنال، آلیتالیا، هواپیمایی مالزی، عمان ایر، جون ایر، ایریژن، چاینا ساترن، اتریشی، تای ایرویز، ترکیش، بوتا ایرویز و بسیاری از ایرلاین‌ها را فراهم کرده است.

سوالات متداول بلیط هواپیما

چطور تاریخ پرواز را تغییر دهیم؟

برای تغییر تاریخ بلیط سفر خود واحد حساب کاربری در گلبال تندیس شوید و با انتخاب بلیط مورد نظر، از پشتیبانی ۲۴ ساعته گلبال تندیس کمک بگیرید.

آیا امکان استرداد بلیط هواپیما از گلبال تندیس وجود دارد؟

برای استرداد سفر و بلیط خود هم با پشتیبانی ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین تیکت بفرستید. بسته به قوانین ایرلاین و ارائه‌دهنده درصد جریمه استرداد هم متفاوت خواهد بود.

مقدار و میزان بار مجاز پرواز چقدر است؟

این رقم وابسته به قوانین ایرلاینها است. ممکن است بین ۵ یا ۷ کیلوگرم تا ۲۵ و ۲۰ کیلوگرم امکان حمل بار در هواپیما را داشته باشید. در هنگام خرید بلیط حتما به جزئیات پرواز و بلیط دقت کنید و میزان بار را مطمئن شوید.

چطور صندلی پرواز خود را انتخاب کنیم؟

ممکن است برخی ایرلاین ها امکان انتخاب صندلی هواپیما را به شما بدهند. برای اینکار باید بعد از خرید بلیط از پشتیبانی ما کمک بگیرید.

رزرو بلیط هواپیما داخلی برای کودکان ارزان تر است؟

قیمت بلیط پرواز داخلی برای کودکان زیر ۱۲ سال حدود ۵۰ الی ۷۵ درصد، و برای نوزادان زیر ۲ سال، حدود ۱۰ درصد قیمت بزرگسال همان بلیط است. این قوانین نسبت به نوع بلیط متفاوت خواهد بود.

مقررات حمل حیوانات خانگی در پرواز چیست؟

حمل حیوان خانگی با هواپیما در کشورها و ایرلاین‌های مختلف قوانین متفاوتی دارد؛ برای مثال ورود حیوان خانگی به داخل کابین هواپیماهای ایران ممنوع است و در پروازهای داخلی لازم است حیوان خانگی خود را در پایانه تحویل دهید و در فرودگاه مقصد از سالن دریافت بار تحویل بگیرید. لازم است پیش از خرید با ایرلاین و گلبال تندیس تماس بگیرید. داشتن مدارکی مثل شناسنامه و گواهی بهداشت حیوان خانگی می‌تواند کمک‌تان کند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی چه مزیتی دارد؟

می‌توانید به پروازهای کلیه‌ی ایرلاین‌ها دسترسی داشته باشید. با داشتن کارت بانکی عضو شتاب می‌توانید بدون مراجعه‌ی حضوری به آژانس های هواپیمایی ، بلیط رزرو کنید و از پشتیبانی آنلاین بهره‌مند شوید. هم‌چنین در صورت نیاز به استرداد و کنسلی پرواز، این کار به‌شکل آنلاین و بدون دردسر برای تمامی بلیط ها ممکن است.

از چند روز قبل بلیط پرواز داخلی را بخریم؟

همیشه پیشنهاد می‌کنیم که حداقل چندین روز و حداکثر تا 2 ماه پیش از پرواز خود بلیط مورد نظر را تهیه کنید. از این طریق از افزایش قیمت سفر در امان خواهید بود.

امکان تغییر نام و نام خانوادگی در بلیط پرواز موجود است؟

این مورد بستگی به نوع بلیط شما دارد. بلیط‌هایی که در سیستم ثبت می‌شوند امکان تغییر ندارند. اما ممکن است برخی چارتر‌کننده‌ها اطلاعات نام شما را تغییر دهند. اما احتمال این مسئله بسیار کم است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *