خرید شماره مجازی فوری و ارزان

خرید شماره مجازی فوری و ارزان

برای خرید شماره مجازی فوری و ارزان امن و بدون ریپورت تنها کافی است از یکی از روش های زیر اقدام به خرید اکانت مجازی کنید.

بهترین روش این است که به آیدی تلگرام fh4545@پیام بدهید.

یا در واتساپ به شماره ۰۹۳۷۷۸۷۴۵۰۰ پیام بدهید.

یا به پیج اینستاگرام ما به نشانی  shomare_majaziieپیام بدهید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به این معنی است که شما می توانید از شماره تلفن یک کشور دیگر بدون داشتن سیم کارت استفاده کنید. پس از ایجاد یک شماره مجازی عمدتاً بر اساس نوع خدمات قابل دستیابی، شما نیز می توانید اس ام اس یا تماس داشته کنید. شماره مجازی یک شماره تلفنی است که واقعی نیست و در اختیار شما قرار می گیرد و به این معنی است که می توانید در تلگرام و واتساپ حساب کاربری داشته باشید.

استفاده از شماره مجازی با ساخت شماره مجازی، میتوانید همزمان تعدادی حساب کاملا متفاوت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها داشته باشید. اکنون مجبور نیستید تعدادی سیم کارت مجزا تهیه کنید و با ساخت یک مقدار شماره مجازی به هدف خود خواهید رسید

برای ارسال و دریافت پیام و یا برقراری تماس ویدیویی با شخصی در خارج از کشور نیاز است که یک شماره خارجی داشته باشید، در غیر اینصورت قیمت تماس های شما با سیم های خانگی بسیار گران خواهد بود. اگر می خواهید با سازمانی با افرادی که در خارج از ایران هستند صحبت کنید، برای اینکه آنها متوجه نشوند که شما از ایران تماس می گیرید، ساده ترین راه این است که یک شماره مجازی ایجاد کنید تا فرد پیش شماره کشور دیگری را ببیند.

یکی دیگر از کاربرد استفاده ازشماره مجازی این است که بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها در ایران ممنوع هستند و شما با وارد کردن شماره تلفنی که متعلق به ایران است نمی توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین با ساخت یک شماره مجازی و ثبت نام در آن می توانید به سادگی سرویس مورد نیاز خود را وارد کرده و از آن استفاده کنید، که می تواند بسیار ارزشمند و بسیار کارآمد باشد.

خرید شماره مجازی ارزان

 

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی ارزان

خرید شماره مجازی ارزان برای تلگرام و اینستاگرام یا حتی واتساپ امروزه مخاطبان خاص خودش را دارد که شاید شما هم یکی از آن ها باشید از راه های ارتباطی تلگرام واتساپ یا اینستاگرام در ارتباط باشید تا شماره مجازی ارزان تحویلتان بدهیم.

خرید شماره مجازی دائمی

شماره مجازی دائمی ارائه شده از ایالات متحده و Google (Google Voice) است، که محدودیت شماره های مجازی یکبار مصرف در اینترنت را ندارد، مانند محدودیت در تعداد پیامک یا مدت زمان در اختیار داشتن شماره مورد نظر را ندارد می توانید بدون نگرانی تماس یا پیامک نامحدود دریافت یا ارسال کنید.

علاوه بر این از مزایای مختلف آن، دائمی بودن ان است،که دیگر نیازی به خرید دوباره شماره‌های مجازی در آینده نخواهید داشت.

با خرید این اکانت مجازی اختصاصی، می‌توانید به سادگی درسایت ها و برنامه ها ثبت نام کرده و استفاده کنید. برای مثال، این اعداد برای افرادی مناسب است که خود را در جستجوی Apple ID، PayPal و غیره هستند.  پیش شماره آنها +1 است که برای افرادی که مایل به داشتن یک شماره‌ی مجازی آمریکایی یا کانادایی هستند مناسب است. علاوه بر این، برای داشتن اعداد نیازی به پرداخت ماه به ماه یا سالانه نخواهید داشت.

خرید شماره مجازی واتساپ

برای دریافت شماره مجازی واتس اپ، ابتدا کشور مورد نیاز خود را انتخاب کنید، بیشتر بر اساس تخصص مشتریان در انگلستان، پاراگوئه و لتونی، این تنها گزینه برای مقدار واتس اپ است.

خرید شماره مجازی برای تلگرام

برای حفظ امنیت حساب کاربری خود حتما پس از اولین ورود و تعیین نام کاربری و عکس پروفایل ،رمز عبور مناسبی برای ورود قرار دهید.

خرید شماره مجازی رایگان

راه های مختلفی برای ایجاد یک شماره مجازی رایگان وجود دارد. شما باید از برنامه های متفاوتی استفاده کنید، که در این صورت امنیت خودتان را به خطر انداخته اید احتمالاً برای همه قابل دستیابی خواهد بود و  خام نیستند.

خرید شماره مجازی ایران برای واتساپ

خرید شماره مجازی با ارز دیجیتال

خرید شماره مجازی آمازون

خرید شماره مجازی آمریکا

سوالات متداول

منظور از شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به شماره ای می گویند که به خط تلفن وابسته نیست و از هرجای دنیا می توان به آن شماره دسترسی داشت. به عبارت ساده تر شماره ای است که به صورت فیزیکی نمی باشد و کاملا مجازی است.

شماره مجازی چه کاربردی دارد؟

اصلی ترین کابرد شماره مجازی این است که همیشه در دسترس است و در فضای اینترنت می توان از آن استفاده کرد.
اما کاربردهای دیگر آن می توان به ساخت اکانت شبکه های اجتماعی و یا استفاده از آن در سایت های خارجی اشاره کرد.

آیا شماره مجازی امن هستند؟

شماره هایی که به دست می آورید توسط ما به هیچ کس دیگری داده نمی شود و صرفاً در اختیار شما است، اما برای مراقبت از امنیت بیشتر، از نکات ایمنی سرویس خود پیروی کنید، به عنوان مثال، یک رمز عبور دو مرحله ای برای تلگرام مشخص کنید.

در صورتی وجود رمز دو مرحله ای حتی اگر شخص به شماره دسترسی پیدا کند تا زمانی که رمز انتخابی شما را نداشته باشد به هیچ وجه نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

شماره بدون ریپورت یعنی چی؟

منظور از شماره مجازی بدون ریپورت، شماره ای است که محدودیتی برای استفاده نداشته باشد و معمولا این اصطلاح برای تلگرام استفاده میشود و منظور این است که آن شماره مجازی قابلیت ارسال پیام به شخصی افراد را داراست.

شماره تا چه زمان در اختیار ماست؟

شماره ها با بهترین کیفیت موجود تهیه شده و اختصاصی هستند، لذا در اغلب اوقات تا زمانی که از اکانت خود خارج نشوید می توانید از آن استفاده کنید.

چرا قیمت هر برنامه متفاوته؟

قیمت شماره هر کشور برای هر برنامه ای با توجه به قوانین آن متفاوت بوده و کاملا بستگی به سیایت قیمت گذاری سرویس دهنده هر کشور است.

شماره رو در برنامه وارد کردم، کجا می توانم کد را دریافت کنم؟

 پس از وارد کردن شماره در برنامه ، ما کد را برای شما ارسال می کنیم.

تفاوت شماره کشورهای مختلف چیست؟

عدد مقابل کشورهای مختلف بیانگر اپراتورهای مخابراتی مختلفی است که شماره های آنها ارائه میشود، از لحاظ کیفیت معمولا تفاوتی نداشته و فقط به جهت تنوع و موجود بودن همیشگی شماره، از اپراتورهای متفاوت اضافه شده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *