وکیل سعادت آباد
وکیل اسلامشهر

وکیل اسلامشهر

حسن وحدانی وکیل سعادت آباد، پذیرش وکالت در امور حقوقی، حسبی، کیفری، خانواده، ملکی، تجاری، گمرکی، کار وکارگری، شوراهای حل اختلاف…

مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری

مشاوره و راهنمایی حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی (شبکه های اجتماعی و پست الکترونیک)

تنظیم اوراق قضایی و انجام محاسبات حقوقی

تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه و لوایح دفاعی، محاسبه دیه (قتل – اعضای بدن)، محاسبه مهریه به نرخ روز، محاسبه ارث، محاسبه تأخیر تأدیه دین و…

کارفرماوکیل وحدانی
ایجاد توسطنویان پلاس
شماره تماس 09127976041

وظایف بهترین وکیل در اسلامشهر

وکلا پس از قبول وکالت موکل خود موظف هستند هر کاری که برای گرفتن حق موکل لازم است را انجام دهند. برای رسیدن به موفقیت در پرونده های حقوقی وکیل وظایف مختلفی را به عهده دارد. در اولین قدم وکیل موظف است پرونده را به طور کامل و با دقت مطالعه نماید. در صورت نیاز سوالات لازم را از موکل بپرسد تا به طور کامل در جریان پرونده قرار داشته باشد.

بهترین وکیل باید دادخواست های لازم را تهیه و به دادگاه ارائه دهد. پس از آن وکیل می بایست پرونده های مشابه را مورد بررسی قرار دهد تا راه حل هایی را برای حل و فصل پرونده موکل خود پیدا کند. وی همچنین باید با انجام تحقیقات لازم مدارک و مستندات لازم را برای اثبات حق موکل جمع آوری نماید.

وکیل باید در تمام جلسات دادگاه حضور داشته باشد حتی اگر موکل هم در دادگاه باشد. هر لایحه، دادخواست و شکوائیه ای که لازم باشد باید توسط وکیل تهیه و ارائه شود. وکیل موظف است موکل خود را در جریان تمامی امور پرونده قرار دهد و در صورت صدور هر گونه حکم و یا ابلاغیه ای باید به موکل اطلاع دهد. همچنین وی باید پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات موکل خود باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: خانواده، ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری
📝 خدمات: مشاوره رایگان+پیگیری پرونده
⚡ میزان موفقیت: 90% موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده

آیا سن و جنسیت وکیل در عملکرد وی تاثیر گذار است؟

ممکن است برای برخی افراد این سوال پیش بیاید که وکیل خانم بهتر است یا وکیل آقا؟ آیا سن وکیل در نحوه کار او موثر است؟ در این قسمت قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. طبیعتا جنسیت وکیل در امر وکالت کوچکترین تاثیری نخواهد داشت. آن چه سبب می شود یک وکیل بتواند پرونده را با پیروزی خود به پایان برساند، آشنایی با قوانین و نحوه دادرسی پرونده ها است. پس اگر درگیر پرونده ای هستید و قصد مراجعه به وکیل را دارید، توصیه می کنیم وکیلی را انتخاب نمایید که سابقه خوبی در امر وکالت داشته باشد و در این مسیر توجهی به جنسیت وکیل که زن باشد یا مرد نداشته باشید.

سن وکیل می تواند مورد توجه قرار بگیرد اما تاثیر این موضوع بستگی به وکیل دارد. وکلای مسن تر مدت زمان بیشتری را به وکالت مشغول بوده اند. به همین دلیل تجربیات بیشتری را کسب نموده و با پرونده های بیشتری درگیر بوده اند. اما نمی توان صد در صد عنوان کرد که وکیلی که سن بیشتری دارد قطعا موفق تر خواهد بود. بسیاری از وکلا ممکن است در سن بیشتری شروع به وکالت کرده باشند و سابقه آن ها از وکلای جوان هم کمتر باشد. یا وکلای جوانی هستند که به دلیل پیگیری زیاد و مطالعه مستمر موفق به کسب اطلاعات و تجارب زیادی شده اند. چنین وکیلی می تواند موفق تر از وکلای با سابقه بیشتر عمل نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *