وکیل اسلامشهر

نرگس نقدی

وکیل اهواز ، پذیرش وکالت در امور حقوقی، حسبی، کیفری، خانواده، ملکی، تجاری، گمرکی، کار وکارگری، شوراهای حل اختلاف…

مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری

مشاوره و راهنمایی حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی (شبکه های اجتماعی و پست الکترونیک)

تنظیم اوراق قضایی و انجام محاسبات حقوقی

تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه و لوایح دفاعی، محاسبه دیه (قتل – اعضای بدن)، محاسبه مهریه به نرخ روز، محاسبه ارث، محاسبه تأخیر تأدیه دین و…

سرکار خانم نرگس نقدی، کارشناس ارشد حقوق ثبت اسناد و املاک با 12 سال وکالت در حوزه دعاوی حقوقی و کیفری، خانواده و ملکی به صورت تخصصی و با تبحری منحصر به فرد در اسلامشهر وکالت می پذیرد. ایشان چندین پرونده را با رعایت قوانین وکالت و دانش حقوقی خود به موفقیت رسانده است. وی کارگاه های وکالت متعددی را برگزار کرده و همچنین می توان از ویژگی های فردی او به فن بیان شیوا و صبوری اشاره کرد. خانم نقدی همه روزه به جز ایام تعطیل به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مراجعین مشاوره ارائه می دهد و آنان را از چالش های پیش رو آگاه می سازد.

جهت اعطای وکالت و بهره مندی از خدمات مشاوره و وکالت خانم نرگس نقدی با شماره زیر در تماس باشید:

کارفرماوکیل نرگس نقدی
ایجاد توسطنویان پلاس
شماره تماس 09127348817

اقداماتی که در دفتر وکالت ایشان انجام می گردد:

  • وکالت تخصصی در پرونده های ملکی
  • وکالت تخصصی در پرونده های کیفری
  • وکالت تخصصی در پرونده های خانواده
  • وکالت تخصصی در پزونده شرکت های تجاری
  • وکالت در پرونده های کارگر و کارفرمایی و قراردادکار
  • وکالت در قراردادهای پیمانکاری
  • مشاوره و تنظیم انواع دادخواست های حقوقی و کیفری
  • تنظیم دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی
  • تنظیم دادخواست تحویل مبیع
  • تنظیم شکوائیه کلاهبرداری
  • تنطیم شکواییه انتقال مال غیر
  • مشاوره حقوقی و کیفری آنلاین
  • مشاوره حقوقی و کیفری

عده ای ترجیح می دهند که برای رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری خود از توانایی و مهارت وکلای زن استفاده کنند؛ اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تنها زن بودن یک وکیل نمی تواند موفقیت در دعاوی مطرح شده را تضمین کند و برای این کار لازم است به سراغ آن دسته از وکلای خانم بروید که در زمینه شغلی خود جزو سرآمدترین و مطرح ترین گزینه ها به شمار می آیند؛ اما یافتن چنین وکلایی همواره با دشواری هایی رو به رو بوده است. از این رو، سعی داریم در این مقاله شما را با بهترین وکیل زن در اسلامشهر آشنا کنیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از میان گزینه های موجود، حقوقدان مورد نظر خود را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

بهترین وکیل زن در اسلامشهر کیست؟

تعدد وکلا در شهر اسلامشهر باعث شده است تا انتخاب قدری سخت باشد. برای این کار لازم است در ابتدا مهارت و تجربه وکلای مختلف را مد نظر قرار دهید تا از میان آن ها به شاخص ترین حقوقدان دست پیدا کنید. باید دقت داشته باشید که کسب نتایج مطلوب تنها از طریق استخدام وکلای کاردان و خبره است که به دست می آید. حال این وکلا می توانند مرد یا زن باشند. اینکه ترجیح می دهید در رسیدگی به پرونده های خود از وکلای زن یا مرد استفاده کنید به میزان زیادی به سلیقه شما باز می گردد.

بهترین وکیل زن در اسلامشهر دانش آموخته یکی از مطرح ترین و معتبرترین دانشگاه های کشور است و با تحصیل در رشته حقوق مجوزهای لازم برای حضور موفق در محاکم قضایی را به دست آورده است. بهترین وکیل زن در اسلامشهر با اعتماد به نفسی بالا در جلسات دادگاه حضور پیدا می کند و موکل را در رسیدن به اهدافش یاری می کند. بهترین وکیل اسلامشهر در تلاش است تا آگاهی خود نسبت به قوانین و مقررات و نیز تغییرات مربوط به آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %90 موفقیت پرونده ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *