طراحی وب سایت با قیمت مناسب

طراحی وب سایت با قیمت مناسب

طراحی وب سایت ارزان و فوری نویان پلاس

در طراحی وب سایت با قیمت مناسب ، طراحی سایت و هزینه راه اندازی سایت رابطه مستقیم با امکانات و نحوه اجرای وب سایت دارد.  چرا تعرفه طراحی سایت توسط اشخاص و شرکت های مختلف این همه تفاوت دارد  با این حال نگران نباشید، مشاوران نویان پلاس همیشه در کنار شما هستند که به شما کمک می کنند تا به میزان نیازتون بابت طراحی سایت هزینه پرداخت کنید. به همین دلیل، ما اکنون گزینه های متنوعی را برای شما آماده کرده ایم، بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و جدول هزینه طراحی سایت در سال ۱۴۰1 را هم مشاهده کنید و اگر نظر و سوالی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید.

محاسبه هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن در نویان پلاس اساساً بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود.
مرحله اول: در مرحله اول، خواسته های مشتری توسط متخصصین فنی ما به دست می آید.
مرحله دوم: پس از دریافت خواسته های مشتری، پلن مناسب به مشتری پیشنهاد می شود. و مشخصات سیستم مورد نیاز به طور کامل برای مشتری توضیح داده می‌شود.برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد قیمت ساخت یک وب سایت، می توانید با متخصصان فنی نویان پلاس تماس بگیرید و آنها در اسرع وقت قیمت و زمان انجام پروژه را به شما اطلاع خواهند داد. ما بسته به امکانات مورد نیاز سایت شما، بهترین پیشنهادات را ارائه می دهیم

قیمت طراحی سایت برای کسب و کار های کوچک

مشکلی که باید در مورد آن صحبت شود این است که وب سایت ها معمولاً با هدف یکسان طراحی نمی شوند. این بدان معناست که تمام وب سایت هایی که در حال حاضر در فضای مجازی فعال هستند، ویژگی ها و امکانات خاص خود را  دارند.  واضح است که برخی از شرکت ها،بر اساس اهداف خود،  نیاز دارند که یک وب سایت حرفه‌ای‌تری برای آنها طراحی کنید  بنابراین قیمت طراحی سایت برای این نوع از مشاغل بیشتر بوده و کاربران هزینه‌های بیشتری را جهت بهره مندی بیشتر از خدمات طراحی چنین سایت‌هایی تقبل میکنند.

هزینه ساخت سایت در گوگل

هزینه ساخت سایت در گوگل به عوامل مختلفی بستگی داره که در ادامه این مطلب بطور کامل برای شما شرح میدهم البته خود گوگل هم یک سرویس ساخت سایت داره که مثل سیستم های بلاگ دهی کار میکنه و که در حال حاضر ایران رو تحریم کرده و اگه بخواهید استفاده کنید باید از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید. لازم به ذکر است که به صورت رایگان نیز می توان یک سایت را راه اندازی کرد. ولی برای داشتن یک سایت به طور اصولی بهتر است که برای شروع این کار مقداری هزینه کنار گذاشت. هزینه ساخت سایت در گوگل. ساخت سایت نیاز به دامنه و هاست دارد. پس از آن به هزینه نحوه پیاده سازی سایت و همچنین هزینه های جانبی دیگری نیاز است.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس، از 3 میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت طراحی وب سایت شرکتی با توجه به نوع خواسته ها و نوع طراحی و درخواست مشتری متفاوت است، اما ارزان تر از طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی است. در صورتی که از وب سایت های آماده استفاده می کنید، میتوانید یک وب سایت ارزان راه اندازی کنید، اما این وب سایت ها ممکن است با نیاز یا نوع کار شما و مشتریان شما مطابقت نداشته باشند و و نتواند انتظارات شما را از طراحی سایت و راه اندازی سایت فروشگاهی برآورده کند. وب سایت اختصاصی دقیقاً بر اساس خواسته های شما و مشتریان شما طراحی شده است و خواسته های شما را به یکی از بهترین نحو برآورده کند .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

تیم نویان پلاس، تجربیات فراوان در زمینه طراحی انواع وب سایت ها دارند که کاملا نظرات مشتریان در نظر گرفته می شود. دقیقا بر اساس نیازهای شما، می توان وب سایتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما طراحی کرد.
علاوه بر این، ما با “SEO” آشنا هستیم. بنابراین در کدنویسی، اصول سئو را رعایت می‌کنیم. اینکه شما در چه زمینهای فعالیت می کنید برای ما تفاوتی ایجاد نمی کند، خدمات وبسایت فروشگاهی ما همه خواسته های شما را برآورده می کنند. هر نوع فروشگاه دیگری توسط تیم ما در کمترین زمان به شما ارائه می شود.

سایت فروشگاهی آماده رایگان

خرید سایت ارزان قیمت

اگر از افرادی هستید که به دنبال پیشرفت و افزایش کاربرانتان هستید، راه اندازی یک وبسایت بدون شک مناسب ترین انتخاب برای شما است. با هر مقدار سرمایه ای که دارید سایت مورد نیاز خود را ایجاد کنید و نرخ تبدیل مخاطبین به مشتریان را بهبود دهید. توجه داشته باشید که طراحی ارزان سایت را به هر قیمتی نپذیرید اطلاعات کاملی از شرکت یا شخص خاصی که ممکن است از او طراحی وب سایت را درخواست کنید به دست آورید تا بتوانید انتخاب های خوبی برای کسب و کارخود بگیرید.

هزینه طراحی سایت حرفه‌ای

در حال حاضرداشتن یک وب سایت حرفه ای یک ضرورت است و اگر هم اکنون آن را رفع نکنید ، فردا نیز ممکن است دیر باشد. ما شاهد ورودشرکت های بسیار موثر به حوزه دیجیتال هستیم و هر چه زودتر وارد این عرصه شویم، تلاش هایمان زودتر به نتیجه می رسد.
با این حال، ورود زودهنگام  این عرصهکافی برای دستیابی به موفقیت در این حوزه نیست، چرا که کیفیت و حرفه ای عمل کردن می تواند تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. به طور معمول، طراحی هر وب سایت اختصاصی در درجه اول بر اساس ویژگی ها و امکاناتمورد نیاز آن کسب و کار انجام می شود، بنابراین نمی توان قیمت ثابت را برای همه وب سایت ها در نظر گرفت. این هزینه بستگی به ویژگی و امکانات سایت، تعداد صفحات، ویژگی ها گرافیکی و ظاهری، طراحی ساختار سایت بر اساس اصول سئو و بهینه سازی و… دارد.

هزینه نگهداری وب سایت

از خدمات بسیار مهمی که توسط شرکت های طراحی سایت و یا طراحان سایت به کاربران ارائه نمی شود، بحث هاست، دامنه و پشتیبانی می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که دامنه و هاست  تمدیدنکنید  سایت شما منقضی می شود و از دسترس خارج می گردد. ما در نویان پلاس تمام این خدمات را به صورت ویژه خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهیم.  بر حسب نوع تمدید وبسایت شما (۶ ماهه، یکساله) از پشتیبانی ما بدون پرداخت هیچ نوع هزینه ای بهره مند خواهید شد.

دلیل متفاوت بودن هزینه های طراحی سایت

احتمالا شما هم متوجه این موضوع شدید که از هرکسی قیمت میپرسید یچیزی میگوید.
یا مثلا تو همین صفحه یهو یه قیمت 1 میلیون هست، یکی دیگه 40 میلیون!
دلیل اینهمه متفاوت بودن هزینه ها چند تا مورد هست:

  • امکانات سایت
  • نوع سایت
  • زمینه سایت
  • شرکت یا شخص
  • سایت اختصاصی یا وردپرس
  •  و یسری موارد دیگه …

یه نکته مهمی که باید حواست باشه بحث اینه که موقع صحبت برای شروع طراحی سایت یا قیمت گرفتن، تمام امکاناتی که مد نظر داری رو مطرح کن تا بعدا مشکلی پیش نیاد. چون مهم ترین بحثی که باعث میشه هزینه ها متفاوت بشه بحث امکانات هست.

سیستم های مدیریت محتوا

این روش یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین استراتژی ها برای شرکت های کوچک تا متوسط ​​است . در این پلن شرکت بر اساس نوع انتخاب و بازه قیمتی شما تعدادی قالب از کارهای قبلی خود را به مشتریان خود ارائه میکند و در نهایت پس از توافق  وارد مرحله پیاده سازی می شود. توجه داشته باشید منظور ما از قالب های آماده، قالب های موجود در اینترنت نمی باشد بلکه قالب هایی می باشد که هم از نظر انعطاف پذیری و هم از نظر سئو  الزامات لازم را دارا می باشد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

روش های زیادی برای راه‌اندازی یک وب سایت وجود دارد و معمولاً اکثر افراد به دنبال کم هزینه‌ترین راه برای ساخت یک وب سایت همراه با ساده ترین روش هستند. در این میان، برنامه های مدیریت محتوای متعددی وجود دارد که نسبت به یکدیگر برتری دارند ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا از قالب ها و پوسته های بسیار زیادی تشکیل شده است. که بدون هزینه به کاربران ارائه می شود ، شما قادر خواهید بود وب سایت خود را بدون هیچ گونه توانایی برنامه نویسی با کمک وردپرس مدیریت کنید. قیمت طراحی سایت با وردپرس

یکی از مسائلی که در گذشته باعث می‌شد افراد کمتر علاقه به داشتن وبسایت داشته باشند، قیمت گزاف طراحی وب سایت بود، با ورود برنامه های مدیریت محتوا در حال حاضردیگر اینطور نیست، سیستم های مدیریت محتوا نرم افزارهای مبتنی بر وب هستند که به شما امکان مدیریت، به روز رسانی و بازیابی محتوای سایت را می‌دهند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت طراحی سایت با وردپرس

تعرفه طراحی سایت جوملا

سیستم مدیریت محتوا جوملا نسبت به وردپرس، تنها به دلیل تخصصی تر بودن در استفاده، از محبوبیت کمتری برخوردار است.  شاید دلیل اصلی این باشد که استفاده از وردپرس نسبت به جوملا پیچیدگی کمتری دارد. و آنچه که در عمل بسیار مهم است در کارهای تخصصی استفاده از جوملا نسبت به وردپرس بهتر می باشد.

تعرفه طراحی سایت دروپال

بعد از وردپرس و جوملا دروپال یکی دیگر از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. و کار کردن با آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا سخت تر می باشد. قیمت طراحی سایت با استفاده از دروپال اتوضیح داده شده است. اگر دیدگاه طراحی و تکنیکی ندارید استفاده از دروپال نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا کار را برای شما سخت تر خواهد کرد.

تعرفه طراحی وبسایت با پایتون

یک وب سایت طراحی شده با زبان برنامه نویسی پایتون Python مجموعه ای از کدنویسی سمت سرور است و زمانی که کد دستوری به  طور اختصاصی نوشته می شود، دستورالعملهای کمتری را به سرور ارسال می کند. هرچه تعداد درخواست‌های  ارسال شده به سرور کمتر باشد، سرور سریع‌تر به درخواست‌ها  پاسخ می‌دهد و  سرور و سایت بازدهی بالاتری خواهند داشت . بنابراین برای طراحی سایت حرفه ای برنامه نویس پایتون کار را در دست می‌گیرد و در ایجاد وب سرویس از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند.

قیمت طراحی سایت با لاراول

لاراول یکی از فریم‌ورک‌های بسیار پیشرفته و قدرتمند طراحی سایت با استفاده از زبان php است. این روزها بسیاری از شرکت‌های بزرگ وبسایت خود را به کمک این ابزار طراحی می‌کنند.. سهولت استفاده لاراول باعث شده است که بسیاری از برنامه نویسان از آن برای طراحی وب سایت های اختصاصی استفاده کنند . با استفاده از لاراول، می توان انواع سایت‌های اختصاصی فروشگاهی، خدماتی، سرگرمی، خبری و … را طراحی کرد. قیمت طراحی سایت با لاراول

قیمت طراحی سایت اختصاصی

به‌طور کلی می‌توان گفت برای آن‌که یک وبسایت جذاب و بهینه داشته باشید، طراحی سایت لاراول یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای شماست. از طرفی گاهی هزینه‌های سایت اختصاصی می‌تواند شما را به سمت طراحی سایت‌های وردپرسی ببرد. اما طراحی سایت با لاراول انتخابی مناسب برای ایجاد تعادل در هزینه‌ها و در عین داشتن یک وبسایت اختصاصی بی‌نظیر است. قیمت طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا خرید سایت آماده؟

این مورد به نیازها و انتظارات شما از یک سایت بستگی دارد. اما در حالت کلی، در صورتی که امکانات مورد نظر شما در سایت آماده وجود نداشته باشد، سایت شما باید به صورت اختصاصی طراحی شود. در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که امکانات مورد نظر مشتریان، با استفاده از افزونه به سایت آماده اضافه شود. همچنین گاهی استفاده از روش طراحی نیمه اختصاصی چاره ساز خواهد بود. به این صورت که امکانات مورد نظر کاربران با استفاده از کدنویسی به سایت اضافه شود. با توجه به توضیحات داده شده واضح است قیمت خرید سایت آماده پایین‌تر از تعرفه طراحی سایت اختصاصی و تعرفه طراحی سایت نیمه اختصاصی می‌باشد. همچنین تعرفه ساخت سایت نیمه اختصاصی هم از طراحی سایت اختصاصی هزینه‌ی مناسب‌تری دارد.

هزینه طراحی سایت در سال 1401

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید همین است که هزینه طراحی سایت با پایتون در جدول تعرفه طراحی سایت 1401 بسیار بالا است. همچنین هزینه ی نگهداری و توسعه ی آن در طولانی مدت نیز بالا می باشد. با تمام این اوصاف اگر انتخاب شما استفاده از این زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت است، حتما باید پروژه های مهم و پر اهمیت و کسب و کارهای پر رونق را در نظر بگیرید. در این موارد زبان برنامه نویسی پایتون می تواند خروجی خوبی داشته باشد. و البته باید دقت شود که این کار به صورت صحیح و اصولی و توسط افراد حرفه ای اجرا شود. امروزه با همه گیر شدن اینترنت بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای رونق گرفتن کسب و کار خود باید به دنبال استفاده از سایت های اینترنتی باشند.

قیمت وب سایت در ایران

تعرفه طراحی سایت 1401 و آگاهی از قیمت وب سایت در ایران اهمیت ویژه ای دارد. به این ترتیب طراحی وب سایت مناسب یکی از مهمترین عواملی است که می تواند موفقیت یک کسب و کار را رقم بزند. پس لازم است تا در خصوص طراحی وب سایت چه با وردپرس و چه پایتون و دیگر زبان ها اطلاعات کافی به دست آورد. با طراحی سایت توسط پایتون ابزارهای بسیار کاربردی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به علاوه ی اینکه می ‌توان با استفاده از پایتون اپلیکیشن های متنوعی ایجاد کرد. توجه کنید که هزینه ی طراحی سایت وردپرس با قالب نیمه اختصاصی کمتر از قالب اختصاصی است. و نیز قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی از برنامه نویسی پایتون ارزان ‌تر است. هزینه طراحی سایت با پایتون در پروژه‎‌های مختلف با توجه به ویژگی ‌ها و امکانات هر پروژه متفاوت است.

هزینه طراحی سایت در سال 1401
هزینه طراحی سایت در سال 1401

طرحی سایت مناسب کدام مشاغل است؟

اگر شغل شما به گونه ای است که خدماتی را ارائه می دهید، طراحی وب سایت یک ایده ی عالی برای بیشتر شناخته شدن و مشتری بیشتر پیدا کردن است. اما بهتر است کمی بیشتر قضیه را توضیح دهیم. منظور از خدمات چیست؟ خدمات شامل گروه بزرگی از مشاغل است که فردی برای خدمت رسانی در محل آماده می شود تا مشکل پیش آمده را حل کند مانند : کلیدسازی، لوله کشی، سرویس کولر و موتورخانه، چاه بازکنی، قالیشویی و مبل شویی، انواع تعمیرات لوازم خانگی و … همگی زیرمجموعه خدمات هستند. در سایتی که طراحی می شود امکان معرفی کامل این خدمات، راه های تماس، نمونه کارها وجود دارد و همچنین امکان ثیت سفارش به صورت اینترنتی و یا تماس مستقیم از سایت نیز وجود دارد.

 

 

جدول قیمت طراحی سایت

جدول امکانات پلن های پایه و اختصاصی سایت ها

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی پایهپلن طراحی حرفه‌ای
زمان تحویل وبسایت۵ روز کاری 10 روز کاری
شروع قیمت از 3 میلیون‌تومان 5 میلیون‌تومان
پشتیبانی کامل سایت6 ماه پشتیبانی رایگان یک سال پشتیبانی رایگان
امکان انتخاب نوع و مدل قالب اختصاصی با سلیقه شما اختصاصی با سلیقه شما
معرفی تیم همکاران در سایت 
نمونه کارها به همراه عکس و توضیحات
صفحه تماس با ما و درباره ما
بخش معرفی محصولات و خدمات
اطلاعات پرسنل و چارت سازمانی
امکان مدیریت مشتریانبسته به نوع قرارداد بسته به نوع قرارداد
طراحی فرم استخدام در صورت تقاضا در صورت تقاضا
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت
دو زبانه کردن سایت در صورت تقاضا در صورت تقاضا
طراحی بخش وبلاگ و مقالات
ثبت محتوای سایت
طراحی اسلاید برای صفحه اصلی
ثبت سفارش و خرید آنلاین بسته به نوع قرارداد
صفحه پرسش های متداول
صفحه معرفی نمایندگان فعال بسته به نوع قرارداد
تنظیمات امنیتی جهت افزایش امنیت سایت
بخش چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت یا تیکت
ذخيره سازي صفحات به صورت cache
بهینه سازی صفحات به صورت پیش فرض
تعداد نامحدود صفحات
گالری محصولات
نصب ابزار حرفه ای سئو تماس
پرداخت اقساطی
پرداخت 2 قسط
پرداخت 3 قسط
ssl رایگان
آموزش رایگان
مدیریت کامنت
فروشگاه اینترنتی
فروش فایل دانلودی
بسته به نوع قرارداد
کد تخفیف سفارشیبسته به نوع قرارداد

نحوه ثبت سفارش طراحی سایت

 

هنگامی که تصمیم گرفتید سفارش طراحی سایت خود را به گروه مهندسی نویان پلاس ارسال کنید  می توانید درخواست خود را از طریق واتساپ ثبت کنید تا من و تیمم بعد از بررسی های مختلف با شما ارتباط بگیریم و در صورت مناسب بودن شرایط و تایید شما کار رو شروع کنیم.

برای سفارش طراحی وب سایت و برآورد هزینه، سعی کنید نکاتی که فکر میکنید مهم هستند درمتن درخواستی بنویسید .

در هر مکان و برای هر شخص که بخواهید طراحی وب سایتی را سفارش دهید و هزینه آن را تخمین بزند، بهتره که یک وبسایت نمونه، چه از لحاظ ظاهر و گرافیک و چه از لحاظ فنی و کار کردی بفرستید تا اون شخص متخصص جواب نهایی دقیق تری رو بهتون بدهد.

بعد از ارسال پیام در واتساپ ما در سریعترین زمان ممکن بررسی های لازم رو انجام میدیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *