وکیل مهرشهر 

مسعود بخشی وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای البرز

ایشان رتبه 3 آزمون ورودی کانون را کسب نموده اند و تا کنون بیش از 500 پرونده حقوقی و کیفری را با موفقیت بالای 97% به پایان رسانده اند و بالغ بر 8 سال تجربه عملی در حوزه وکالت و امور حقوقی دارند.

سوابق ایشان:

همکاری از طریق وکالت و تنظیم قرارداد در شرکت های بزرگ بازرگانی و هلدینگ های ساختمانی ، سابقه همکاری در قسمت حقوقی دفاتر خدمات قضایی و ارائه خدمات مشاوره و تنظیم اوراق قضایی برای مراجعان ، وکیل تعدادی از شکات داتیس خودروی ایرانیان و پرونده کلاهبرداری سازمان یافته از طریق اسناد تجاری مجعول در سطح استان البرز

خدمات وکیل:

وکیل ملکی /متخصص در امور کیفری /تغییر کاربری اراضی / اخذ آرای متعدد در خصوص تغییر کاربری اراضی شهری/امور ارث و انحصار وراثت /پایان کار شهرداری/ماده 100 و اعتراض به آرای کمیسیون های شهرداری/متخصص در جرائم سایبری/امور پزشکی

شماره پروانه وکالت :2322

کارفرماوکیل مسعود بخشی
ایجاد توسطنویان پلاس
شماره تماس 0128696966

اقداماتی که در دفتر وکالت ایشان انجام می گردد:

  • وکالت تخصصی در پرونده های ملکی
  • وکالت تخصصی در پرونده های کیفری
  • وکالت تخصصی در پرونده های خانواده
  • وکالت تخصصی در پزونده شرکت های تجاری
  • وکالت در پرونده های کارگر و کارفرمایی و قراردادکار
  • وکالت در قراردادهای پیمانکاری
  • مشاوره و تنظیم انواع دادخواست های حقوقی و کیفری
  • تنظیم دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی
  • تنظیم دادخواست تحویل مبیع
  • تنظیم شکوائیه کلاهبرداری
  • تنطیم شکواییه انتقال مال غیر
  • مشاوره حقوقی و کیفری آنلاین
  • مشاوره حقوقی و کیفری

وکیل در مهرشهر

شهرستان کرج و علی الخصوص شهر کرج با وجود داشتن گستردگی و تنوع قومیتی در آن باعث بروز موارد و مشکلاتی شده که باید توسط مجامع دعاوی حقوقی نظیر شوراهای حل اختلاف، دادگاههای عمومی و خانواده و دادسراها حل و فصل گردد. در این راستا خوب است بدانیم که ما بدون وکیل در کارمان موفق نخواهیم بود. مهرشهر کرج نیز قسمت یزرگی از کرج را به خود اختصاص داده است. اگر شما موکل هستید و به دنبال وکیل در مهرشهر هستید باید بگویم که جای خوبی را انتخاب نموده اید. موسسه حقوقی مهرآوید با داشتن لیست وکلای پایه یک دادگستری در کرج که از بهترین وکیل کرج هستند، می توانیم سریع تر از زمان ممکن به خواسته خود برسید.

بهترین وکیل مهرشهر کرج کیست؟

تعدد وکلا در سطح مهرشهر کرج باعث شده است تا یافتن مطرح گزینه ها قدری سخت و پیچیده به نظر برسد. در واقع اگر متر و معیار مناسبی برای سنجش توانایی های وکلا در اختیار نداشته باشیم هرگز نمی توانیم به حقوقدانان خبره و حرفه ای دست پیدا کنیم. بهترین وکیل مهرشهر کرج تحصیلات خود را در یکی از مطرح ترین و معتبرترین دانشگاه های کشور و در رشته حقوق به پایان رسانده است. تحصیلات و دانش لازم به وکیل این امکان را می دهد تا مجوز حضور در محاکم قضایی را به دست آورد.

بهترین وکیل مهرشهر کرج به عنوان وکیل پایه یک دادگستری بر قوانین و مقررات حاکم بر دعاوی کیفری و حقوقی مسلط است و می تواند با اتکا به دانش حقوقی خود بهترین راهکار را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد. بهترین وکیل کرج سال های زیادی از عمر کاری خود را صرف رسیدگی به پرونده های مختلف کرده است و توانسته است تجربیات گران بهایی کسب نماید. او همواره تغییرات قوانین حاکم بر دعاوی مختلف را تحت رصد قرار می دهد تا علم خود را به روز نگه دارد.

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %90 موفقیت پرونده ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *