فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

پیچیده شدن کارهای مربوط به املاک، به وجود آمدن اختلافات خانوادگی مختلف، بروز جرایم کیفری در جامعه، جعل، سرقت و … شرایطی را ایجاد کرده که برای پیگیری پرونده به وکیل نیاز داشته باشیم. برای رسیدگی به کارهای پرونده مان در دادگاه، باید به وکیلی متخصص مراجعه کنیم که سابقه درخشانی در پرونده های پیشین داشته است. بهترین وکیل اصفهان، فردی است که در انواع دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، خانوادگی، ثبتی و … تخصص دارد. در ادامه لیستی از وکلای پایه یک دادگستری را به همراه آدرس و شماره تماس آماده کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر در مجله حقوقی برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل اصفهان را چگونه انتخاب کنیم؟

وکیل خوب اصفهان برای حل پرونده های کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی و … باید اطلاعات کاملی داشته باشد و به تمامی قوانین جدید آگاه باشد تا از این طریق بتواند از حق موکل خود دفاع کند. اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.

به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در اصفهان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین املاک داشته باشد. پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند. برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید.

زمانی که به دنبال وکیلی برای حل پرونده خود هستید باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند. از طرف دیگر عدالت، صداقت، امانت داری و اطلاعات به روز از قوانین جدید، از دیگر معیارهایی است که می توانید با در نظر گرفتن آن ها وکیلی را برای پرونده خود انتخاب کنید.

بهترین وکیل اصفهان چه کسی است؟

مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم. در این صورت انتخاب راحت تری خواهید داشت.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %90 موفقیت پرونده ها

وظایف بهترین وکیل اصفهان

هنگامی که پیگیری و رسیدگی به پرونده حقوقی و کیفری خود را به بهترین وکیل اصفهان می سپارید لازم است که اطلاعاتی در مورد وظایف او داشته باشید. لازم به ذکر است که وظایف وکیل طبق قانون تعیین شده و در صورتی که وکلا در انجام وظایف خود کوتاهی کنند به عنوان متخلف شناخته شده و مجازات می شوند. برخی از مهم ترین وظایف وکیل به قرار ذیل است:

  • وکیلی که به عنوان بهترین وکیل اصفهان فعالیت می کند باید قبل از هرگونه اقدامی سعی در ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا داشته باشد و برای ایجاد سازش میان آنان تمام تلاش خود را به کار گیرد.
  • اگر موکل در جهت رسیدگی و پیگیری پرونده سند و مدارکی تحویل وکیل داده است باید از او رسید دریافت کند و یا به عبارتی دیگر یکی از وظایف وکیل این است که در قبال هر گونه سند و مدرک دریافتی از موکل به او رسید تحویل دهد.
  • وکیل موظف است که بعد از قبول وکالت پرونده، قبل از هرگونه اقدامی نسبت به تنظیم قرارداد وکالت اقدام کند و مبلغ حق الوکاله را نیز در قرارداد ذکر کند.
  • بهترین وکیل اصفهان موظف است براساس مشکل موکل خود دادخواست و یا شکوائیه ای را تنظیم و به دادگاه تقدیم کند و در صورت نیاز به هر گونه لایحه دفاعیه برای تنظیم آن اقدام کرده و در جلسه دادگاه آن را ارائه دهد.
  • در صورتی که هرگونه ابلاغیه قانونی از طرف دادگاه به دست وکیل رسیده باشد او موظف است که در مهلت قانونی تمامی آن ها را به موکل خود اطلاع دهد.

انتخاب بهترین وکیل خبره در اصفهان

در شهر اصفهان هم مانند دیگر شهرهای ایران، مشکلات حقوقی زیادی وجود دارد و افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، تسلط بر قوانین وکالتی نداشته و مسلما نمی توانند از پرونده خود در دادگاه دفاع کنند، بنابراین حضور یک وکیل خبره در انجام این امور واجب است تا کلیه این خدمات را به او بسپارید. همچنین یک وکیل خوب باید سابقه کاری خوبی داشته باشد و از اطلاعات و قوانین بروز شده آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند با شواهد و مدارک موجود از موکل خود، در دادگاه از او دفاع کند. باید به این نکته توجه داشت که انتخاب یک وکیل خوب در همان ابتدا، می تواند به طور کلی مسیر پرونده را تغییر دهد و به پیشبرد پرونده در جهت روند مثبت آن ، کمک بسیار زیادی کند اما اگر در همان ابتدا، شخص انتخاب نادرستی برای وکیل داشته باشد احتمال ضرر بالا می رود. بنابراین مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.