فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری اهواز

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

بهترین وکیل اهواز کیست؟

بهترین وکیل اهواز کسی است که می‌تواند به جای موکل خود تمامی اقداماتی را که فرد می تواند انجام دهد بر عهده بگیرد. ممکن است برخی از افراد وکالت کارهای خود را با یک سند عادی و یا رسمی به وکیل واگذار کنند. این وکالت نامه برای انواع معاملات و امور می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین وکیل اهواز به کسی گفته می شود که پروانه وکالت داشته باشد و پس از گذراندن دوره کارآموزی خود عضو کانون وکلای دادگستری شود تا در نهایت بتواند در دادگاه ها و دادسراها و انواع ادارات به نیابت از موکل خود امور محوله را انجام دهد. انتخاب وکیل کاری آزادانه است. هر شخصی این حق را دارد که از بین وکلای شهر خود و یا شهرهای دیگر بهترین وکیل را انتخاب کند. حق الوکاله دریافتی بهترین وکیل در اهواز نیز متناسب با سطح توانایی، محل دفتر حقوقی و سختی پرونده مقادیر متفاوتی می تواند داشته باشد.

هنگام انتخاب وکیل، بین وکیل و موکل برگه ای به نام قرارداد و یا تعهدنامه امضا می شود. طبق قرارداد ثبت شده طرفین در قبال یکدیگر وظایفی بر عهده دارند. بهترین وکیل ملکی در اهواز تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبات موکل خود به کار می برد . موکل نیز باید مطابق نظرات وکیل خود عمل کند. در ضمن او می داند که باید با وکیل خود صادق باشد و همچنین به تعهدات مالی خود عمل کند.

وکیل و مشاور حقوقی چه تفاوتی باهم دارند؟

برخی افراد تصور می‌کنند که در صورت تحصیل در رشته حقوق، فرد می تواند به عنوان وکیل، وکالت پرونده ها را برعهده بگیرد. اما این تصور غلطی است و ممکن است باعث انتخاب یک وکیل نامناسب شود. بر اساس قوانین، وکیل به فردی گفته می شود که علاوه بر تحصیل در رشته حقوق در مقطع کارشناسی و بالاتر از آن، در آزمون وکالت شرکت کرده باشد.

تنها در این شرایط است که یک تحصیل کرده رشته حقوق و یا مبانی فقه و حقوق اسلامی می تواند پروانه وکالت خود را دریافت کند و به طور رسمی در مراجع قانونی به عنوان وکیل پایه یک حاضر شود.

البته برخی وکلا نیز در دوره کارآموزی خود تحت نظر وکیل سرپرست پرونده های خاص را می توانند پذیرش کنند و وکالت آن ها را بر عهده بگیرند. قطعا یک وکیل پایه دو اختیاراتی که یک وکیل پایه یک دادگستری دارد، نخواهد داشت.

در نتیجه هر کسی که تحصیلات حقوقی داشته باشد به عنوان وکیل نمی تواند فعالیت کند و حتما باید از داشتن پروانه وکالت وکیل مورد نظر اطمینان حاصل کرد، هرچند که چنین فردی از نظر قانونی نیز امکان حضور در دادگاه را ندارد.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: خانواده، ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری
📝 خدمات: مشاوره رایگان+پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: 90% موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده

ویژگی یک وکیل خوب اهواز

برای انتخاب بهترین وکیل اهواز راه های بسیاری وجود دارد. شما می توانید از اطرافیان خود که درگیر پرونده های حقوقی هستند کمک بخواهید. همچنین برای انتخاب وکیل می توانید به راحتی در سایت ها به دنبال بهترین وکیل باشید. در هر صورت شما باید با ویژگی ها و معیارهای یک وکیل خوب آشنا باشید.

وکیل خوب باید امین و رازدار باشد، حرف ها و اطلاعات موکل خود را برای کسی بازگو نکند. بهترین وکیل خوزستان باید دقیق و به جزئیات پرونده، خوب دقت کند تا بتواند برای آن راه حل مناسب پیدا کند. یک وکیل خوب باید رک و صادق باشد و در توانایی های خود اغراق نکند و به موکل خود قول صد در صد حل شدن پرونده را ندهد.

یک وکیل کارکشته باید اطلاعات به روز و آپدیت داشته باشد زیرا با گذر زمان، شرایط زندگی مردم تغییر کرده، بنابراین اطلاعات قدیمی دیگر کاربرد ندارد و برای اینکه یک وکیل بتواند کار خود را به درستی انجام دهد باید اطلاعات به روز داشته باشد تا در دفاع از پرونده ی خود ناکام نماند.

یک وکیل باید روابط اجتماعی خوب و یک شنونده و گوینده ی عالی باشد. زمانی که موکل در مورد پرونده ی خود صحبت می کند، یک وکیل زبده باید به دقت گوش دهد تا جزئیات مهم آن را پیدا کند. در بعضی از مواقع موکل از گفتن بعضی از جزئیات خودداری می کند و این بر عهده فن بیان و روابط اجتماعی بالای وکیل می باشد که بتواند این اطمینان را به موکل خود بدهد تا درباره ی تمام جزییات صحبت کند.

بهترین وکیل اهواز کیست؟

شهر اهواز یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است. وکلای بسیاری در این شهر در حال فعالیت می باشند ‌که بسیار زبده و مجرب در حوزه ی کاری خود هستند. به همین دلیل انتخاب یک وکیل خبره در اهواز کار ساده ای نیست. اولین مرحله شروع فرایند پیگیری حقوقی، مشاوره حقوقی، ثبت دادخواست است. مانند هر حوزه و شغل دیگری، برای رسیدن به هدف و نگارش یک دادخواست صحیح و یا پیگیری صحیح و سریع پرونده در مراجع قضایی باید به فرد صاحب نظر این عرصه مراجعه نمود.