فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

از نظر معنای لغوی، وکالت به معنای اعتماد کردن و واگذار نمودن است. وکالت یک شغل آزاد به حساب می آید اما دارای یک اختلاف مهم با مشاغل آزاد دیگر است و این تفاوت هم عبارت است از شان و جایگاه این شغل. در این جایگاه با توجه به مسئولیت بالا و حساسی است که وکیل هنگام انجام وظیفه وکالت خود دارد. زمانی می توان گفت بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت وظیفه و کارش را به نحو احسنت و به درستی انجام داده است که مسئله موکل را مسئله خودش به حساب آورد و در حدی برای نسبت به کار و مشکل موکل دغدغه مند باشد، همان طور که نسبت به کار و حرفه خود دغدغه دارد.

وکالت تعهد به وسیله است و این جمله به این معنی است که وکیل وظیفه دارد همه تلاش و کوشش خویش را برای دفاع مناسب و شایسته از موکل به کار بگیرد و از نظر قانونی مسئولیتی در حصول نتیجه ندارد و در واقع تضمینی جهت دستیابی به هدف نمی دهد، لیکن مساله اینجا است که می بایست در مقابل موکل پاسخ گو باشد و او را در جریان روند پیشروی پرونده قرار دهد و این جریان معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه است و دقیقا در همین نقطه است که وکالت از دیگر مشاغل آزاد منفصل می گردد، زیرا وکالت بر خلاف دیگر مشاغل آزاد نیازمند احساس مسئولیت به همراه دقت بالا است. کافی است، در صورتی که یک وکیل پایه یک دادگستری رشت کوچکترین اشتباهی کند، بسیاری او را بازخواست می کنند. اعتبار یک وکیل به تلاش و کوششی است که برای حصول به نتیجه برای یکایک پرونده های موکلان خود به انجام می رساند. برخی از افراد در مقام مقایسه وکالت با پزشکی را مقایسه می کنند، اما در صورتی که یک بیمار با داروی تجویزشده یک پزشک بهبود پیدا نکند، هیچ گاه پزشک را بازخواست نمی کنند و با او برخورد نمی کنند و یا تاثیری در دستمزد پزشک ندارد و در آخر بیمار پزشک خود را عوض می نماید. اما در مورد ارتباط با وکالت نیمی از مبلغ حق الوکاله یا دستمزد وکیل به نتیجه پرونده وابسته است و موکل از جایگاه یک طلبکار با وکیل برخورد می نماید و به راحتی و بدون اینکه اعتراضی نماید، به دنبال یافتن وکیل دیگری نمی رود.

امروزه یکی از اساسی ترین دغدغه ها و مشکل هایی که در پرونده های حقوقی مطرح است، به بحث انتخاب وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی مربوط می شود. مع الاسف برخی از موکلین با اشتباهی که در زمینه انتخاب وکیل مرتکب می شوند، باعث می شود آن ها با وکلای غیر قابل اعتماد و به اصطلاح دلال رو به رو می نماید و به ایجاد مشکلی بزرگتر و پیچیده تر برای آنان منجر می گردد.

شما می توانید مشکلات ناشی از انتخاب وکیل را با کمک دادسان برطرف و مشکل حقوقی خود را در سایت مطرح کنید. سپس از طریق دادسان با لیستی از وکلای مربوط به حوزه حقوقی خود و شهر محل زندگی خود به عنوان مثال رشت آشنا می شوید و سپس بعد از دریافت این لیست از بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت و وکلای مجرب و متخصص، وکیل مدنظر خود را انتخاب کنید. با این کار شما نه تنها از هزینه های مالی ناشی از آزمون و خطا برای یافتن بهترین وکیل در رشت کاسته اید، بلکه در صرف زمان نیز صرفه جویی کرده اید.

به چه کسی وکیل رسمی دادگستری گفته می شود؟

نکته بسیار مهمی که افراد هنگام رو به رو شدن با مسائل و مشکلات حقوقی می بایست کمال توجه را به آن داشته باشند، انتخاب وکیل مناسب و شایسته برای پرونده خویش است. در این مواقع افراد می بایست وکالت پرونده خویش را به عهده کسی بگذارند که تحصیلات حقوق دارد و در آزمون وکالت شرکت کرده باشد و توانسته باشد پروانه وکالت کسب کند. به کسی که چنین شرایطی دارد، وکیل رسمی دادگستری گفته می شود.

در نتیجه بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت به کسی گفته می شود که با داشتن پروانه وکالت و با عضو بودن در یکی از کانون های وکالت دادگستری از طرف اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی، دولتی یا غیر دولتی، دفاع از حقوق موکل و پاسخ به ادعاها و ادله آن ها را در دادسراها، دادگاه ها، ادارات ثبت و املاک می پذیرد و کار وکالت می کند.

در مواقع بسیار زیادی دیده شده که افراد خودشان را در جایگاه یک وکیل قرار می دهند و یا حتی در یک دفتر بسیار شیک کار می نمایند و موکلین هم متاسفانه علی رغم تحقیق مناسب درمورد تحصیلات، تجربه و داشتن پروانه وکالت از طرف شخص وکیل و تنها با در نظر گرفتن تحیلات حقوق اقدام به عقد قرارداد می نمایند. اما باید دانست کسی که فقط تحصیلات حقوق دارد به هیچ عنوان وکیل نامیده نمی شود.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت برای کسب ابن عنوان چه مراحلی را طی می کند؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت به شخصی گفته می شود که بعد از سپری کردن دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم تراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می گردد، در رقابتی دشوار و رقابتی موفق شده باشد، معدل و ترازی کسب کند که بتواند در بین رقبای بسیاری که دارد به عنوان کارآموز وکالت قبول شود.

طول دوره کارآموزی 18 ماه است و بعد از آن آزمونی به نام اختبار به شکل کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می گردد و شخصی که موفق به قبولی در مجموع 2 آزمون کتبی و شفاهی فوق گردد، مجاز می شود که در مراسم تحلیف حضور پیدا کند که در مراسم یادشده بعد از گذراندن تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت یا وکیل پایه یک دادگستری رشت نائل می گردد.

چگونه می توان بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت را شناخت؟

در صورتی که فردی خودش را بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت بنامد، الزاما می بایست تابلوی وکالت در بدو فضای ورودی آن مجتمع نصب شده باشد و همین طور کارت و پروانه وکالت داشته باشد همین طور پروانه وکالت در دفتر وکیل نصب شده باشد؛ به گونه ای که با مراجعه موکل به دفتر وکیل کاملا قابل دیده شدن را داشته باشد. این موارد نشانه هایی است که الزاما یک وکیل پایه یک دادگستری رشت قانونمند است که می بایست رعایت نماید و در دفتر وکالتش این موارد را دارا باشد تا افراد با دیدن این موارد و ادله از جمله پروانه و تابلوی وکالت نسبت به درستی و احراز هویت شخص وکیل به یقین حاصل کنند.

در بسیاری از موارد رویت می گردد که اشخاصی، خود را جای بهترین وکیل در رشت معرفی می نمایند و حتی قراردادی را امضا می نمایند. اما کمی بعد موکلین متوجه می گردند که این افراد به ظاهر وکیل، همگی دلال بوده و در واقع واسطه هستند. متاسفانه این افراد سو استفاده های زیادی در جایگاه وکالت و قضاوت می نمایند و به عنوان شخص وکیل مبالغ زیادی را از موکلین اخاذی می نمایند. در نتیجه شایسته است افراد با علم، تحقیق و آگاهى کامل و شناسایی مطمئن بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت و داراى پروانه نسبت به عقد قرارداد و تنظیم وکالت نامه و پیگیرى امور حقوقی اقدام کنند.

وکالت چه انواعی دارد؟

بهترین وکیل در رشت می گوید:

وکالت به اقسام متفاوتی تقسیم می شود، این اقسام عبارت است از:

  • وکیل انتخابی: در مواردی از وکیل انتخاب استفاده می شود که شخصی بهترین وکیل در رشت را برگزیده و با انعقاد قرارداد وکالت از او درخواست می کند: وکالت او را برای احقاق حقش در مراجع قضایی برعهده بگیرد.
  • وکیل تسخیری: در مواردی از وکیل تسخیری استفاده می شود که دعوایی کیفری در جریان بوده و برخلاف ضرورت حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از گرفتن بهترین وکیل در رشت و یا نداشتن بضاعت مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نگردیده است که در این حالت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او اخذ می گردد.
  • وکیل معاضدتی: در مواردی از وکیل معاضدتی استفاده می شود که افراد برای احقاق حقوق خویش در دعاوی حقوقی به وکالت نیاز دارند ولی به دلایلی اخذ بهترین وکیل در رشت برای آنان ممکن نیست، با تشخیص عسر و حرج موکل از سوی دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا، در این موارد وکیلی به طور رایگان وظیفه دفاع از حقوق شخص معسر را بر عهده می گیرد.
  • وکیل اتفاقی: در صورتی که فردی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی شغل او وکالت نباشد، در خواست کند که به طور اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، بیرون از چرخه و آزمون های سخت کانون وکلای دادگستری، از این کانون برای همان مورد خاص پروانه وکالت موردی بگیرد، با گذراندن مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط به آن امکان این را دارد که به این امر اقدام نماید.

چگونه کار خود را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت بسپاریم؟

بهترین وکلا برای شما کسانی هستند که تخصص دارند.

برای انتخاب بهترین وکیل برای شما، دادسان شرایطی از جمله:

  • رزومه و قیمت پیشنهادی از چند وکیل
  • هزینه مشاوره اولیه
  • پیشنهاد متنی از چند وکیل متخصص کار خود
  • امتیاز سایر کاربران به وکلا

را در نظر گرفته است و کافی است درخواست خود را ثبت فرموده تا موارد فوق را از چند وکیل دریافت بفرمائید.

هزینه اخذ بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت چگونه است؟

هزینه اخذ بهترین وکیل پایه یک دادگستری رشت معمولا درصدی از مبلغ مورد مطالبه می باشد.

چرا باید بهترین وکیل رشت را انتخاب کنیم؟

اگر فردی درگیر مشکلات کیفری و یا خانوادگی باشد و نیاز به کمک گرفتن از یک وکیل برای اثبات حقانیت خود داشته باشد، نباید پرونده خود را به دست هر وکیلی بسپارد. انتخاب بهترین وکیل کیفری در رشت می تواند حقوق از بین رفته را زنده کند و نتیجه را برعکس نماید. وکلای خبره و مسلط می توانند با جمع آوری ادله کافی و استفاده از قدرت سخنوری خود، تمام و کمال از موکل خود دفاع نمایند. مثلا اگر فردی، شاکی خصوصی داشته باشد و تمام تلاش خود را برای اثبات مجرم بودن طرف مقابل کند، می تواند به کمک وکیل خوب بی گناهی خود را ثابت نماید.

وکیل رشت چه نقشی در موفقیت پرونده دارد؟

رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری نیازمند دارا بودن دانش حقوقی و تجربیات لازم در زمینه‌های مختلف است. افراد درگیر در پرونده‌های حقوقی و کیفری از هرگونه دانش حقوقی بی‌بهره هستند و به همین سبب نمی‌توانند موفقیت چندانی را در دعاوی مطرح شده کسب کنند. باید به سراغ بهترین وکیل رشت بروید تا با استفاده از توانایی و کاربلدی وی بتوانید به بهترین شکل ممکن مشکلات پیش آمده را حل و فصل کرده در نهایت موفقیت‌های مد نظرتان را به دست آورید.

وکیل سال‌های زیادی از سابقه کاری خود را در محاکم قضایی گذرانده و در آنجا عهده‌دار پرونده‌های مختلفی شده است. وکیل برای بازگشایی گره‌های موجود در پرونده نیازمند تجربیات گران بهایی است که در سال های متمادی کسب کرده است. از سوی دیگر وکیل احاطه کاملی بر مواد قانونی مختلف دارد و می‌تواند از این مواد قانونی برای ارائه دفاعیات لازم در محاکم قضایی استفاده کند. بدون کمک گرفتن از وکیل ممکن است مدت زمان زیادی را مشغول رسیدگی به پرونده باشید. از همین رو، استخدام وکیل، رسیدن به اهداف تعیین شده را تسهیل خواهد کرد.

از سوی دیگر باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که وکیل همواره تغییرات قانون را نیز مدنظر قرار می‌دهد. او همواره علم خود را به روز نگه می‌دارد تا مشکلی از بابت ارائه دادن راهکارهای مناسب به موکل خود نداشته باشد. وکیل دارای جسارت و شجاعت بالایی در پیگیری پرونده است تا آخرین لحظه و تا زمانی که رای نهایی مربوط به پرونده صادر می‌شود، پیگیر منافع موکل خود است. او تحت تاثیر جو دادگاه قرار نمی‌گیرد. هیچ عاملی باعث نمی‌شود تا از احقاق حقوق موکل خود کوتاه بیاید. به هر حال اگر دنبال راهی برای کسب موفقیت هستید بهتر این است که یک وکیل خبره و کاربلد را به خدمت بگیرید.

بهترین وکیل رشت کیست؟

انتخاب و داشتن یک وکیل با مهارت و تخصص کافی می تواند شما را در رسیدن به نتیجه ی مطلوب یاری نماید. یک وکیل زمانی بهترین است که خود را جای موکلش قرار دهد و شرایطش را درک کند و با پیچیدگی های پرونده های حقوقی آشنا باشد و همچنین دارای عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی باشد و در کنار دانش وکالتی یک روانشناس خوب هم باشد.

دلایل مراجعه به وکیل در رشت

گاهی به طور ناخواسته مردم با مشکلات حقوقی و کیفری روبه رو می شود که ذهن و زندگی آن ها را درگیر می کند، بنابراین به حضور کسی نیاز دارند تا هم از لحاظ تخصص بتوانند به او تکیه کنند و هم بتوانند کلیه امور مربوطه را به او واگذار کنند. دعاوی های مختلف اعم از خانوادگی، ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری و غیره می باشد که هر کدام وکیل مخصوص به خود را دارند و تسلط در یک یا چند دعاوی را عهده دار هستند. مراجعه به وکیل در رشت، به هنگام مواجهه با مشکلات حقوقی، کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد زیرا وکیل با  دراختیار داشتن دانش و اطلاعاتی که در زمینه های مختلف حقوقی دارد بهتر می تواند از شما در برابر قاضی دفاع کند و درصدد رفع مشکلاتتان برآید.

? سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
? خدمات: مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: %90 موفقیت پرونده ها
? هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده