فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری سمنان

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

بهترین وکیل سمنان کیست؟

بهترین وکلا کسانی هستند که می توانند با موکل خود ارتباط خوبی برقرار کنند و در دادگاه نظر طرفین را به خود جلب نمایند. وکلا باید با طیف گسترده ای از افراد مختلف ارتباط داشته باشند. خیلی از افراد، برای پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل مورد اعتماد هستند که بر کار خود مسلط باشد و بتواند پرونده آنها را به سرانجام برساند.

بهترین وکیل سمنان کیست؟

بهترین وکیل در سمنان کسی است که تخصص و مهارت بالایی در امور حقوقی داشته باشد و بتواند با دانش تخصصی خود در هر زمینه ای از مسائل همچون ملکی، خانواده، حقوقی و حتی کیفری پرونده قبول کند و آن را به بهترین نحو ممکن به اتمام برساند. یک وکیل خوب و کار بلد می تواند با توجه به صحبت های موکل، تمام راه حل ها را پیش بینی کند و مناسب ترین آنها را ارائه دهد. در واقع یک وکیل باید با حس اعتماد و امنیتی که به موکل خود می دهد، از ریز به ریز جریانات و اتفاقات پرونده مطلع شود، ولی اگر حس اعتماد تام در موکل ایجاد نشود، به دلیل گفته های ناقص فرد از موضوع پرونده، کار به آسانی پیش نخواهد رفت.

همچنین بهترین وکیل تهران کسی است که با صبوری به حرف های موکل خود گوش دهد و با اخلاقی مناسب در هر موقعیتی به سوالات او پاسخ دهد و صحبت کند. فن بیان یک وکیل تاثیر بسیاری در این نکته که خدمتتان عرض کردیم دارد و همینطور فن بیان یک وکیل می تواند به در حضور دادگاه برای دفاع از حق شما موثر واقع شود.

مهم ترین وظایف بهترین وکیل در سمنان

بهترین وکیل در سمنان، وظایفی را برعهده دارد که باید بتواند آن ها را به بهترین نحو انجام دهد. تمامی این وظایف در بین وکلا مشترک و عمومی است و وکلا باید به آن ها عمل کنند. بنابراین به مهم ترین وظایف وکلا اشاره می کنیم :

  • رسیدگی و پیگیری مستمر و مداوم پرونده که از اصلی ترین وظایف وکیل می باشد
  • امانتداری و حفظ اسرار موکل
  • عدم خیانت به موکل (در صورتی که خیانت وکیل توسط موکل ثابت شود، وکیل موظف به پرداخت خسارات شده و همچنین پروانه وکالت او برای همیشه باطل خواهد شد)
  • پرهیز از وعده و وعید های دروغین به موکل
  • صداقت و صراحت در جهت کلیه امور پرونده به موکل
  • ارائه گزارشات و یا در جریان گذاشتن تمامی مراحل کاری به موکل
  • برگرداندن تمامی مدارک موجود به موکل بعد از اتمام پرونده

تعهدات وکیل و موکل

به کسی که وکیلی را برای خود برمی گزیند موکل می گویند. بین وکیل و موکل قراردادی منعقد می گردد مبنی بر اینکه، موکل پرونده حقوقی خود را با توجه به موضوعی که دارد به وکیل سپرده است و وکیل از آن لحظه به بعد، نسبت به آن پرونده تعهد و وظیفه دارد و باید آن را به خوبی انجام دهد.

تعهداتی که یک وکیل بعد از به عهده گرفتن پرونده ی حقوقی که برعهده گرفته این است که، نسبت به انجام کلیه امور پرونده حقوقی که به او واگذار شده تعهد و وظیفه داشته باشد و در انجام آن کوتاهی نکند. در واقع هرگونه کوتاهی در انجام کلیه کارها، سبب می شود تا موجب اختلال در شرایط فعلی پرونده حقوقی موکل شده و همچنین باعث به وجود آمدن خسارات به موکل هم می شود. وکیل موظف است تا انتهای کار و جاری شدن حکم در دادگاه، در کنار موکلش باشد و برحسب وظیفه اش در محاکم قضایی حضوری فعال داشته باشد.

مطالب مشابه: 5 تا از بهترین وکیل ملکی در سمنان
? سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
? خدمات: مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: %90 موفقیت پرونده ها
? هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده

بهترین وکیل ملکی کیست؟

بهترین وکیل ملکی، وکیلی است که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع اموال غیر منقول مرتبط می شوند.

اموال غیر منقول چیست؟

تاکنون نام اموال منقول و غیر منقول را بارها و بارها شنیده اید. اموال غیر منقول که پیگیری دعاوی آن مربوط به حیطه فعالیت حرفه ای بهترین وکیل ملکی در ایران و سمنان است، به اموالی گفته می شود که امکان جابه جایی و انتقال آن ها به مکانی دیگر وجود ندارد. در یک تقسیم بندی کلی اموال غیر منقول به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: املاک، اراضی

با شنیدن نام ملک، همواره به یاد سرپناه، خانه می افتیم. اما در بحث دعاوی حقوقی و در تقسیم بندی آن ها، املاک در دسته اموال غیر منقول هستند و به دو دسته عمده تقسیم می شوند:

  • املاک تجاری: املاک تجاری، به املاکی اطلاق می شود که برای فعالیت های تجاری مانند: فروشگاه های مواد غذایی، دفاتر، شهرک های صنعتی و مغازه های تولیدی و بانک ها، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • املاک مسکونی: املاک مسکونی، به ساختمان هایی اطلاق می شوند که ممکن است یک خانواده(خانه های شخصی) و یا چند خانواده (آپارتمان ها)، در آن ها سکونت داشته باشند.

نام اراضی، را با عناوین مختلف بارها شنیده اید. اراضی، در تقسیم بندی دیگر و در دعاوی ملکی، در اموال غیر منقول جای گرفته و به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • اراضی داخل محدوده شهری: اراضی داخل محدوده شهری، به عناوینی که در چهارچوب شهر بوده و اکثرا در دسته تجاری، اداری، اقامتی و یا مسکونی قرار می گیرند، اطلاق می شود.
  • اراضی خارج از محدوده شهری: اراضی خارج از محدوده شهری، به زمین های کشاورزی، زراعی، باغ، سوله که از شهر کمی دورتر هستند و فضایی بزرگتر را به خود اختصاص می دهند، اطلاق می شوند که اغلب به مشاغل مرتبط است.
  • بهترین وکیل کیفری درسمنان کیست؟

    بهترین وکیل کیفری در سمنان، وکیلی است که بر قوانین و ضوابط موجود در پرونده های کیفری تسلط کامل داشته و دارای تجربیات فراوان در این زمینه است. او با توجه به مهارت و سابقه وکالت در این امر و با استناد به مدارک موجود و مستندات واقعی، به بررسی پرونده موکل خود می پردازد.

  • دعاوی کیفری شامل چگونه دعاوی می شود؟

    دعاوی کیفری، یکی از زیر شاخه های حقوق جزا می باشد که جزو رایج ترین و معمول ترین دعاوی در دادسرا است. دعاوی کیفری، اعمالی است که قانون گذار به موجب قانون آن ها را جرم دانسته و برای مجرم مجازات هایی بسته به نوع جرم، از کم تا زیاد در نظر گرفته است. دعاوی کیفری در دادسرا بررسی و بعد از اتمام تحقیقات اولیه برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری ارجاع می شوند.

    دعاوی کیفری به 5 دسته عمده تقسیم می شوند:

    دادگاه کیفری اول: جرایمی مانند قتل، زنا، تجاوز به عنف در آن ها بررسی و پیگیری می شوند.

    دادگاه کیفری دوم: جرایمی مانند کلاه برداری، سرقت، مواد مخدر که در آن ها رسیدگی می شوند.

    دادگاه انقلاب: جرایمی مربوط به محاربه و فساد فی الارض، توهین به نظام و مقدسات و اقدامات مسلحانه در آن ها بررسی می شود.

    دادگاه نظامی وروحانیت: نظامیان و روحانیون که به جایگاه و لباس خود توهین کرده و دچار خطا و خیانت می شوند در این دادگاه ها دادرسی می شوند.

    دادگاه اطفال: برای مجرمان زیر 18 سال، دادگاه های مخصوص برگزار و در آن محاکم به جرم آن ها رسیدگی می شود.

    بر اساس ماده 35 قانون اساسی هر یک از طرفین دعوای کیفری می توانند برای خود وکیل انتخاب کرده و یا از وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی که دادگاه در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند. نکته حائز اهمیت در خصوص حضور بهترین وکیل کیفری در سمنان این است که با تسلط و آشنایی کامل با قوانین می تواند در پیگیری پرونده در محاکم قضایی بسیار موفق عمل کند.

    با توجه به شباهت های زیاد پرونده های کیفری و حقوقی و پیچیدگی ها و تفاوت های این دومقوله با یکدیگر، اگر درگیر این گونه دعاوی هستید و به دنبال وکیل متبحر در نزدیکی محل سکونت خود می گردید، می توانید به مقاله بهترین وکیل در سمنان مراجعه کرده و با وکلای ذکر شده درمقاله ارتباط بگیرید.