فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

بهترین وکیل تهران کیست؟

برای حل هر یک از مشکلات حقوقی خود می توانید از یک وکیل معتبر کمک بگیرید تا مشکل تان به سرعت حل شود و برطرف گردد؛ لازم به ذکر است که همه افراد در طول زندگی خود دچار مشکلات حقوقی شده اند و کمتر کسی پیدا می شود که به دادگاه رجوع نکرده باشد؛ از این رو با یافتن بهترین وکیل تهران می توانید از شر بسیاری از مشکلات خلاص شوید و به آرامش برسید.

بهترین وکیل در چه حوزه هایی فعالیت می کند؟

مسائل قضایی دارای گستردگی فراوانی است و قانونگذار برای هر کدام از موضوعات حقوقی و کیفری قوانین و تبصره های مختلفی را تعیین نموده است که از پیچیدگی بالایی برخوردار بوده و امکان این که وکیل پایه یک بتواند بر تمانی این قوانین و مقررات تسلط داشته باشد وجود ندارد.

لذا هر کدام از وکلای دادگستری بعد از اخذ پروانه وکالت پایه یک در یکی از این حوزه ها به صورت تخصصی شروع به فعالیت کرده و بر قوانین و مقررات مربوط به همان حوزه تسلط پیدا می کنند.

برخی از دعاوی که بهترین وکیل تهران می تواند در پیگیری و رسیدگی آن به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد به قرار ذیل است:

  • وکیل خانواده: موضوعاتی که در این حیطه حقوقی قرار دارند شامل انواع طلاق، مهریه، حضانت فرزندان، انحصار وراثت و غیره می شود.
  • وکیل ملکی: بهترین وکیل تهران که در این زمینه فعالیت می کنند به بررسی و حل و فصل مشکلات ملکی مانند تنظیم قرارداد، ثبت سند، خلع ید، فروش و واگذاری مال غیر، وقف، سرقفلی و غیره می پردازد.
  • وکیل شرکت ها: موضوعاتی از قبیل تکمیل پرونده های مالیاتی، ضمانت نامه های بانکی و ثبت شرکت توسط وکلای متخصص شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.
  • وکیل ثبت احوال: افرادی که با مشکلات شناسنامه ای و هویتی خود مواجه شده اند و یا قصد حذف، اضافه و یا تغییراتی در شناسنامه خود دارند باید به وکیل متخصص ثبت احوال مراجعه کنند.
  • وکیل چک و سفته: این وکلا با اسناد تجاری و بانکی سر وکار دارند و با تسلط بر قوانین مربوط به این اسناد به موکلین خود در جلوگیری از ضرر و زیان مالی کمک می کنند.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.
  2. داشتن پروانه وکالت نکته مهمی است. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.
  3. هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  4. تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.

بهترین وکیل تهران کیست؟

وکلای متخصص بسیاری در تهران فعالیت می کنند و انتخاب یک نفر به عنوان بهترین از میان آنها سخت است. وکیل پایه یک دادگستری در رشته حقوق و یا رشته های مرتبط همچون رشته فقه و حقوق تحصیل کرده است و با شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و کسب رتبه قبولی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تعیین می شود.

بهترین وکیل تهران فردی است که علاوه بر دانش، تجربه کافی در حرفه وکالت داشته و بتواند با مهارت بالایی پرونده را پیگیری نماید. تجربه در کنار دانش حقوقی موجب می شود تا وکیل با آگاهی از مراحل قانونی و پیش بینی هایی که به واسطه تجربه چندین ساله خود کسب کرده است بهترین دفاع را در دادگاه ارائه کند.

در کنار دانش و تجربه، مهارت های سخرانی وکیل نیز بسیار مهم است. بهترین وکیل تهران کسی است که بتواند با مهارت های سخنرانی و قدرت بیان خود دفاعیه خوبی از موکل ارائه دهد. در برخی مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. همچنین برای یافتن وکیل حقوقی در تهران میتوانید به مقاله مذکور مراجعه نمایید.

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %90 موفقیت پرونده ها