فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری کرج

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

بهترین وکیل کرج باید سعی کند که در دادگاه تمام انرژی خود را جهت دفاع از موکل خود صرف کند؛ ایشان باید در تمام جلسات مورد نیاز پرونده شرکت کند تا بتواند اطلاعات ضروری برای مدارک مربوطه پرونده را کشف کند و آن ها را جمع آوری نماید؛ یک وکیل خوب می تواند به خوبی در پرونده ایفای نقش کند.

اگر ساکن شهر کرج هستید و به دنبال یک وکیل سرشناس و خوب در زمینه طلاق و مهریه هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل مهریه در کرج مراجعه کنید.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در کرج به فردی گفته می شود که بعد از گذراندن مقطع لیسانس دانشگاه یا مقاطع بالاتر، در آزمون وکلا شرکت می کند و می تواند با افراد دیگر طی یک رقابت بسیار سخت و سنگین، تراز و رتبه بسیار خوبی اخذ کند؛ در این صورت در برابر رقبای دیگرشان، به عنوان یک کارآموز وکالت قبول می شود.

مدت زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره کارآموزی، 18 ماه می باشد و بعد از آن یک آزمون از فرد گرفته می شود که تحت عنوان اختبار است؛ این آزمون به‌ صورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می گردد و فردی که بتواند در هر دو آزمون قبول شود؛ می تواند در مراسم تحلیف حاضر گردد؛ در این مراسم، بعد از گذراندن تشریفات و اتیان سوگند به وسیله وی، ایشان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری برگزیده می شوند.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: ملکی، کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی
📝 خدمات: مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت 90% موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل بر اساس سختی پرونده

نکات کلیدی در انتخاب بهترین وکیل کرج

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در جامعه کنونی وجود دارد حل و فصل برخی از مسائل از طریق مراجع قضایی ودادگاه ها انجام می شود که افراد لازم است به منظور پیشبرد پرونده در مسیر قانونی و دفاع از حقوق خود از وکیل کمک بگیرند که برخی از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین وکیل کرج به قرار ذیل است:

  • مهارت های اجتماعی بالا: یکی از مواردی که می تواند از نقاط مثبت وکلای حرفه ای به شمار آید داشتن مهارت ارتباطی و اجتماعی بالا است زیرا در صورت عدم برخورداری از این ویژگی وکیل نمی تواند در مراجع قضایی و در برابر قاضی به درستی از حقوق موکل خود دفاع کند.
  • قدرت تحلیل: از دیگر معیارهای مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج داشتن قدرت تجزیه و تحلیل بالا است. وکلا باید بتوانند تمامی جزئیات مسائل را به طور کامل ببینند و ازتوانایی لازم برای حل و فصل آن برآیند و مقصود موکل خود را به نحو درستی و با استناد از مواد قانون در مراجع قضایی و نزد قاضی ابراز کنند.
  • مهارت تحقیق: یک وکیل باید بتواند دانش حقوقی خود را همواره براساس مسائل حقوقی که هر روزه در حال تغییر است به روز نگه دارد که لازمه این امر مطالعه و تحقیق در مورد مسائل حقوقی مختلف می باشد. در حقیقت وکیل باید دارای روحیه جستجوگر بوده و از تمامی ابعاد حقوقی موضوعات مختلف مطلع باشد.
  • خلاقیت: از دیگر معیارهای انتخاب وکیل این است که دارای روحیه خلاقیت باشد. وکیلی می تواند در پیگیری پرونده های حقوقی از موکل خود دفاع کند که بر کلیه مفاد قانون و تبصره های و آیین نامه های مربوطه تسلط کاملی داشته باشد و به طریق منعطف و خلاقانه در بررسی و رسیدگی به پرونده از این قوانین استفاده کند.
  • قول مساعد به موکل: بهترین وکیل کرج هرگز به موکلین خود قول مساعد در خصوص دریافت نتیجه موفقیت صدرصد را نمی دهد و در واقع هر گونه قول و تضیمینی از جانب وکلا تخلف به شمار می آید.

در شهرهای بزرگ مثل تهران، کرج، اصفهان و غیره با توجه به جمعیت زیاد، قطعا مشکلات حقوقی هم زیاد می شود و هرکسی سعی می کند تا کارش را به متخصص در آن امور بسپارد زیرا کسی که در کاری تخصص دارد با استفاده از استراتژِی هایی که دارد در کوتاه ترین زمان  ممکن  می تواند راهگشا در آن امور باشد. مشکلات حقوقی هم مانند هر مشکل دیگری، نیاز به یک وکیل متخصص دارد. در شهر کرج جمعیت زیادی درحدود سه میلیون نفر زندگی می کنند و قطعا مسائل حقوقی مختلفی بین افراد به وجود می آید و پیدا کردن بهترین وکیل در یک شهر بزرگ برای مردم  می تواند به یک دغدغه تبدیل شود.

در کرج  و تهران می توان از بهترین وکیل در تهران و کرج کمک گرفت که دارای سوابق زیادی در این زمینه می باشند و هدف آنها کمک رساندن به مردم و حل مشکلات حقوقی آنها در هر حوزه ای از وکالت است.  یک وکیل،  زمانی بهترین وکیل می شود که یکسری ویژگی ها را داشته باشد که این ویژگی ها او را از بقیه همکارانش متمایز کند.

ویژگی های بهترین وکیل کرح این است که دانش حقوقی بالایی داشته باشد و اطلاعاتش به روز باشد زیرا در امور وکالتی اطلاعات در حال تغییر هستند. تعهد کاری یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک وکیل باید داشته باشد بطوریکه بتواند از حق و حقوق موکلش، به بهترین شکل دفاع کند. اخلاق مدار  بودن یا مشتری مدار بودن وکیل یکی دیگر از پارامتر های یک وکیل خوب می باشد.

قبل از انتخاب بهترین وکیل کرج باید بررسی و تحقیق به عمل اورد و میزان درصد موفقیت پرونده های قبلی و رضایت موکلین وکیل را جویا شد زیرا این ویژگی ها و معیارها باعث می شود تا اعتمادسازی شکل بگیرد و مردم بتوانند امور وکالتی خود را به وکیلی با چنین ویژگی هایی که نامبرده شد بدهند. اگر از همان ابتدای کار، وکیل شایسته ای را انتخاب کنید نتیجه ی مطلوبی را خواهید گرفت اما اگر از همان ابتدای راه انتخاب درستی نداشته باشید پرونده با شکست مواجه می شود و حتی ممکن است دچار ضررمالی هم شوید و از لحاظ زمانی هم عقب بیفتید. پس حتما از وکیلی کمک بگیرید که دانش لازم و کافی را در این زمینه داشته باشد.

حتما قبل از انتخاب نهایی وکیل، سعی کنید که یک جلسه ی حضوری با وکیل خود داشته باشید. وکیل بعد از ملاقات حضوری اول با موکلش و با بررسی اولیه  شرایط پرونده، یک مشاوره تخصصی به موکل می دهد و  با تجربه ای که دارد میزان موفقیت پرونده را با صراحت به موکلش بازگو می کند که در مراحل اولیه داشتن صداقت وکیل، یکی از بهترین ویژگی های اخلاقی او محسوب می شود به دلیل اینکه در همان مراحل اولیه تا پایان نتیجه پرونده، صداقت بهترین گزینه ای است که می تواند در روند کاری تاثیرات مفیدی داشته باشد. تمام هدف یک وکیل این است که تمام قد بتواند از حق موکل خود دفاع کند و با قوانین و دانش حقوقی که دارد بتواند پرونده را با موفقیت به اتمام برساند.

توصیه هایی مهم در انتخاب وکیل کرج که باید جدی گرفته شود!

قیمت بهترین وکیل کرج به عنوان یک عامل مهم همواره باید مد نظر قرار گرفته شود. به طور معمول وکلا برای در اختیار گرفتن پرونده های حقوقی و کیفری یکسان، دستمزدهای متفاوتی را از موکل به عنوان حق الوکاله مطالبه می کنند و این مبلغ بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود؛ اما هرگز نباید در انتخاب وکیل تنها قیمت او را لحاظ کنید و از دیگر ویژگی و مهارت های او غافل باشید. در واقع هرگز نباید تمرکز خود را بر روی وکلای ارزان قیمت بگذارید و گمان کنید که دیگر نیازی به سنجش سایر مهارت های او نیست.

در انتخاب وکیل برای رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری لازم است فن بیان او را نیز مد نظر قرار دهید تا به این شکل بتوانید به وکلای با مهارت دسترسی پیدا کنید. راه ارائه دانش یک وکیل، کلام او است. وکیل برای شرح پرونده در محاکم قضایی و دفاع از حقوق از دست رفته موکل خود نیاز به نفوذ کلامی قوی دارد تا با استفاده از آن بتواند نکات حقوقی را به دقت مورد اشاره قرار داده و در نهایت با ارائه مستندات و مدارک به قضات پرونده، مقدمات کسب پیروزی و موفقیت موکل را فراهم نماید.