فهرست مطالب

بهترین وکیل پایه یک دادگستری کرمان

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

_

وکیل پایه دادگستری در واقع بالاترین درجه حوزه وکالت است که با توجه به داشتن پروانه وکالت می‌تواند به صورت رسمی و قانونی در این زمینه فعالیت کند.

  • وکیل کیفری
  • وکیل خیانت در امانت
  • وکیل سرقت
  • وکیل کلاهبرداری
  • وکیل حقوقی
  • وکیل چک
  • وکیل ملکی
  • وکیل خلع ید
  • وکیل خانواده
  • وکیل طلاق توافقی
  • وکیل مهریه
  • وکیل نفقه

وکیل کیفری

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به کلاهبرداری، حمل و نگهداری مواد مخدر، ضرب و جرح و …‌

وکیل ملکی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به مالک و مستاجر، اموال مشاعی، اسناد ملکی و …

وکیل خانواده

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به طلاق، حقوق مختص بانوان، حضانت فرزند و…

وکیل حقوقی

ارائه مشاوره و قبول وکالت در دعاوی مربوط به وصول مطالبات، اسناد تعهدآور و قراردادها، اوراق بهادار و …
2022/01/18

مراکز قضایی تهران

مراکز قضایی تهران   فهرست اداره سرپرستی دادگستری تهران مجتمع قضائی امام خمینی تهران (مرکزی) دادستانی کل کشور حوزه دادستانی ...
2022/01/18

مراجع دادگستری شهرستان مشهد

مراجع دادگستری شهرستان مشهد   فهرست مجتمع قضایی ولایت (ساجدی) مجتمع قضایی شهید بهشتی (رضائیه) مجتمع قضایی شهید مطهری (شفا) ...
2022/01/18

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز

نشانی و تلفن دادگاه های تبریز   فهرست مجتمع قضایی مرکزی تبریز مجتمع قضایی شهید مدنی (ویژه جرایم اقتصادی) مجتمع ...
2022/01/18

آدرس مجتمع های قضایی اصفهان

دادگستری کل استان اصفهان مجتمع قضایی شماره ۱ مجتمع قضایی شماره ۲ مجتمع قضایی شماره ۳ مجتمع قضایی شماره ۴ ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی رشت

دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ رشت رشت – میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) خیابان پاسداران – دادسرای ...
2020/01/18

آدرس مجتمع قضایی کرمان

آدرس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی شهرستان کرمان آدرس: مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر و امنیتی ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی کرج

دادگستری کل استان البرز آدرس : کرج عظیمیه، حسن آباد، انتهای خیابان بوعلی غربی، بالاتر از دانشگاه هنر(ساختمان جدید دادگستری ...
2020/01/18

آدرس مجتمع های قضایی تهران

مجتمع قضایی شهید بهشتی شعب مستقر:1-45                                            نوع محاکم: حقوقی نشانی : میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی –نبش چهار راه ...
2020/01/06

نشانی دادگاه های اهواز

نشانی دادگاه های اهواز   فهرست دادگستری مرکزی در امانیه مجتمع قضایی شماره ۲ ( حوزه قضایی قدس ) دادگاه ...

بهترین وکیل کرمان چه کسی است؟

افراد ساکن کرمان می توانند برای معضلات و مشکلاتی که در انواع دعاوی حقوقی دارند، از بهترین وکیل کرمان و بهترین وکیل خانواده در کرمان کمک بگیرند. ممکن است هر کسی در طول زندگی خود، چه به صورت ناخواسته و چه به صورت آگاهانه درگیر یک اختلافی شود و به ناچار مجبور شود که برای حل آن از طریق قانون اقدام نماید. برخی از این دعاوی نیاز به آشنایی کامل با مراجع قضایی و تسلط به قوانین و تبصره های موجود دارند که هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید.

چند نوع وکیل داریم؟

بهترین وکیل کرمان می تواند جزو یکی از انواع وکلای انتخابی، معاضدتی، تسخیری و اتفاقی باشد که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

وکیل انتخابی: بهترین وکیل کرمان از نوع انتخابی، وکیلی است که به صورت اختیاری توسط موکل برای وکالت پرونده و دفاع از حقوقش انتخاب می شود.

وکیل معاضدتی: به وکیلی گفته می شود که به افرادی که وضع مالی آن ها در حدی نیست که بتوانند از یک وکیل انتخابی کمک بگیرند، پیشنهاد می‌شود. این وکلا، عضو کانون وکلای معاضدتی هستند و به کسانی که توانایی مالی ندارند معرفی می شوند.

وکیل تسخیری: در دعاوی کیفری همراهی یک وکیل در کنار متهم ضروری می باشد. دادگاه به کسانی که خودشان توانایی استخدام وکیل تعیینی ندارند، وکیلی به اختیار و انتخاب خود به عنوان وکیل تسخیری مشخص می کند. در بعضی جرایم نیز امکان بهره مندی فرد از وکیل انتخابی در ابتدای تحقیقات وجود ندارد و باید از همان وکیل تسخیری کمک بگیرد.

وکیل اتفاقی: ممکن است وکیلی که قرار است دفاع از فردی را بر عهده بگیرد و به پرونده ورود پیدا کند، پروانه وکالت نداشته باشد، اما تحصیلات او در رشته حقوق بوده و توانایی این کار را در خود ببیند. چنین افرادی این امکان را دارند که برای رفع مشکلات آشنایان و بستگان شان، بدون داشتن پروانه وکالت با پرداخت حق وکالت در دادگاه حضور پیدا کنند.

چگونگی فسخ وکالتنامه

اگر فردی بخواهد وکالتنامه تنظیم شده بین خود و وکیلش را فسخ کند، در چند صورت این امکان را خواهد داشت. مطابق ماده 677 قانون مدنی، پایان پذیری قرارداد به شکل های زیر امکان پذیر است:

  • کنار گذاشته شدن وکیل توسط موکل خود
  • استعفا دادن وکیل از ادامه کار به هر دلیلی
  • فوت و یا دیوانگی یکی از طرفین قرارداد

در هر شرایطی موکل می تواند از ادامه همکاری با وکیل خود انصراف دهد. این تصمیم ممکن است به دلایل مختلفی باشد، مثلا عدم عملکرد مناسب وکیل، توافق با طرف مقابل و … . در این صورت فرد باید با پرداخت تمام حق الوکاله قرارداد را فسخ کند. تنها موردی که می تواند عزل کردن وکیل توسط موکل را با مشکل مواجه کند، این است که در وکالت نامه شرط عقد بدون عزل ذکر شده باشد. طبق ماده 37 قانون مدنی و آیین دادرسی کشور، امکان عزل وکیل به صورت شفاهی باید در دادگاه اثبات شود و به امضای طرفین برسد.

طبق ماده 181 قانون، وکیل می تواند از ادامه کار انصراف دهد و با پرداخت خسارت های وارده به موکل خود، از ادامه کار کناره گیری کند. بعد از آن فرد می تواند ادامه پرونده را به وکیل دیگری بسپارد. در صورت انصراف از طرف وکیل، باید حق الوکاله دریافتی را به موکل پس دهد. در صورت فوت یا دیوانگی هر یک از طرفین قرارداد یعنی وکیل و موکل، وکالت به طور خود به خود باطل می شود.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: خانواده، ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری
📝 خدمات: مشاوره رایگان+پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: 90% موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده

چگونگی تاسیس دفتر حقوقی توسط وکیل

برای این که وکیل بتواند برای خود دفتر حقوقی مجزایی داشته باشد، باید حتما وکیل پایه یک دادگستری باشد. کسی که تنها یک مشاور حقوقی است، نمی تواند به نام خود یک دفتر وکالت تاسیس نماید. بهترین وکیل کرمان پس از پایان تحصیلات خود و پذیرفته شدن در آزمون وکالت می تواند در دفاتر وکلای برتر دیگر، دوره کارآموزی خود را طی کند و بعد از پایان دوره، با شرکت در آزمون اختبار و قبولی در آن، مجوز تاسیس دفتر وکالت را دریافت نماید.

طبق ماده 66 قانون، یک وکیل تنها مجاز است در شهری که پروانه وکالت در آن دریافت کرده است، دفتر خود را تاسیس نماید. از این رو بهترین وکیل کرمان با اخذ پروانه وکالت در استان کرمان، مجاز به تاسیس دفتر خود در همین استان می باشد. در غیر این صورت محکوم به مجازات انتظامی با درجه های 3 و 4 و 5 می شود. همچنین از دیگر مجازات های چنین جرمی باطل شدن پروانه وکالت می باشد.